تعمیرات و تاسیسات در محل

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات مدارشکن

ایجاد خانه های امن تر با خدمات مدارشکن قابل اعتماد

برق برای قطع کننده های مدار همان چیزی است که آب برای لوله ها است - کلیدهای مدار همان چیزی است که دسترسی ما به برق قابل اعتماد را توزیع و مدیریت می کند. از آنجایی که خانواده ها برای کار، مدرسه، سرگرمی و ارتباطات اجتماعی بیشتر و بیشتر به وسایل برقی متکی هستند، کلیدهای مدار ما بیش از همیشه مهم هستند (و بار بیشتری دارند). هنگامی که نیاز به تعمیر، نصب یا سرویس قطع کننده مدار خود دارید، مطمئن شوید که یک برقکار ماهر را استخدام کرده اید که پشت کار آنها می ایستد. حتما از آچاره کمک بگیرید.

تکنسین های ما از سخت ترین استانداردهای صنعت پیروی می کنند. هر یک از آنها بسیار آموزش دیده، با تجربه و مجهز هستند تا هر گونه خدمات قطع کننده مدار را که نیاز دارید انجام دهند.

چرا مهم است که مدار شکن قدیمی خود را به روز کنید؟

تعویض یا تعمیر قطع کننده های مدار قدیمی برای اطمینان از ایمنی و اطمینان خانه شما حیاتی است. مشکلات الکتریکی سومین علت آتش سوزی است و بسیاری از این مشکلات ناشی از بارگذاری بیش از حد قطع کننده مدار است. قطع کننده های مدار به روز شده به جلوگیری از نوسانات برق، قطع برق، اتصالات قطع شده و به حداقل رساندن خطر آتش سوزی کمک می کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که قطع کننده های مدار در خانه های قدیمی طوری طراحی نشده بودند که به ده ها دستگاه اجازه دهند به طور همزمان متصل شوند و از برق استفاده کنند - اما این واقعیت زندگی امروزی است. اگر متوجه شدید که برخی از دستگاه ها را از برق جدا می کنید تا بتوانید برخی دیگر را وصل کنید، وقت آن رسیده است که کلید مدار خود را به روز کنید.

با یک مدارشکن قدیمی، همه گوشی‌های هوشمند، رایانه‌ها و لوازم خانگی شما در برابر نوسانات برق آسیب‌پذیر هستند که ممکن است هزاران خسارت به شما تحمیل کند. حتی اگر از افزایش برق اجتناب کنید، قطع برق یا اتصال به اینترنت می‌تواند منجر به از دست دادن اطلاعات یا سایر مشکلات تکنولوژیکی شود.

  • محمد چراغی
  • ۰
  • ۰

هیچ چیز بدتر از ورود به یک محلی نیست که نظافت را جدی نمی گیرد. آیا می توانید تصور کنید وارد یک کلینیک پزشکی یا رستورانی شوید که فرش لکه دار یا کف کثیف دارد؟ این احتمال وجود دارد که برگردید و بیرون بروید. فرش های تمیز نه تنها یک ضرورت بهداشتی برای بسیاری از مشاغل است، بلکه نشان دهنده توجه آن کسب و کار به تمیزی و بهداشت است.

به همین دلیل است که مشاغل در هر صنعتی به متخصصان روی می آورند. اما، اگر فکر می کنید که می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، سخت در اشتباه هستید. فرش های پرتردد باید به طور کامل و هرچند وقت یک بار تمیز شوند.

 

در ادامه 4 دلیل اصلی که چرا بهتر است به قالیشویی های حرفه ای اعتماد کنید آورده شده است:

از آسیب به فرش جلوگیری کنید

تجهیزات بخارشوی قابل حملی که شرکت های قالیشویی استفاده می کنند با آب پر می شوند. اگر در استفاده از بخارشوی متخصص نیستید، ابدا فرش ها را به تنهایی نشویید. این ممکن است باعث ماندگاری رطوبت و رشد کپک های مضر شود. کپک یک مسئله جدی است که می تواند بر سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان شما تأثیر بگذارد. با این خطرات نباید قمار کرد، بنابراین بهتر است این کار را به حرفه ای ها بسپارید.

 

حرکت در یک فضای کوچک

مانور دادن با تجهیزات تمیز کردن برای کسانی که اغلب از آن استفاده نمی کنند دشوار است. اگر کسب و کار شما دارای فضاهای کوچکی مانند اتاقک یا کمد است، ممکن است برای شما دشوار باشد که با ماشین آلات حرکت کنید. این می تواند منجر به تمیز کردن ناهموار فرش در سراسر ساختمان شود. متخصصان قالیشویی به خوبی آموزش دیده اند که چگونه در انواع مشاغل برای اطمینان از تمیزی کامل و یکنواخت کار شستشو را به نحو احسنت انجام دهند.

 

از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید

امکان اجاره تجهیزات نظافتی وجود دارد ولیکن این هزینه اضافی برای کسب و کار شما است. مدت زمانی را که برای یادگیری نحوه استفاده مؤثر از آن توسط تیم‌های شما طول می‌کشد را به آن اضافه کنید و هزینه‌ها به سرعت افزایش می‌یابد. شرکت‌های قالیشویی با دستگاه، تجهیزات خود را آورده و خدمه‌هایی را استخدام می‌کنند که در کار با آنها متخصص باشند.

 

روی کسب و کار خود تمرکز کنید

در پایان روز، اکثر صاحبان مشاغل آنقدر مشغول اداره یک شرکت هستند که نمی توانند برای کارهای تمیز کردن وقت پیدا کنند. برای شما مفیدتر و مقرون به صرفه تر است که روی کاری که بهترانجام می دهید تمرکز کنید و به جای آن به کارشناسان حرفه ای قالیشویی اجازه دهید روی کفپوش شما تمرکز کنند.

 

در  آچاره، متخصصان قالیشویی ما دقیقاً این کار را انجام می دهند. تیم متخصص ما با تجهیزات پرقدرت پشتیبانی می‌شود که گرد و غبار، کثیفی و باکتری‌ها را از روی فرش پاک کرده و عمر کفپوش شما را افزایش می‌دهد.

ما به تمام شرکت ها و سازمان ها در تهران و شهرهای بزرگ خدمات قالیشویی و نظافت منزل ارائه می کنیم.

  • محمد چراغی
  • ۰
  • ۰

آیا قصد دارید حمام خود را تمیز و درخشان کنید؟ ما نکات و ترفندهای شگفت انگیزی برای تمیز کردن حمام آورده ایم که هرگز نمی دانستید.

تمیز کردن دوش یا وان حمام

در طول این فرآیند، با پوشیدن دستکش، از دست خود در برابر مواد شیمیایی خطرناک محافظت کنید. یک پودر سفید کننده یا پاک کننده بر روی این نواحی بپاشید.

تمیز کردن توالت

مواد ضدعفونی کننده را از داخل و خارج به کاسه توالت خود اضافه کنید. اجازه دهید در حالی که شروع به تمیز کردن قسمت بیرونی می کنید، ته نشین شود و سپس به سمت کاسه، درب، قسمت پشت صندلی و سپس بقیه کف توالت حرکت کنید. از یک برس برای تمیز کردن کاسه استفاده کنید. در صورت لزوم، می توانید از سرکه سفید قوی استفاده کنید تا آن را تمیز و درخشان کنید.

پشت وان یا دوش

سطح را مرطوب کنید و هنگام تمیز کردن از پاک کننده های فوق استفاده کنید. دیوارها و وان را با استفاده از یک اسفنج یا یک پد اسکراب تمیز کنید. برای از بین بردن لکه ها می توانید از یک مسواک قدیمی استفاده کنید.

شستشوی سینک

قسمت پیشخوان را خالی کنید و یک ضدعفونی کننده دلخواه قرار دهید. سینک را ضد عفونی کنید و در عین حال یک پاک کننده نیز به سینک اضافه کنید.

آینه ها را پاک کنید

هنگام پاک کردن آینه ها یک پارچه نرم بردارید. اگر لکه‌ای وجود داشت، می‌توانید پارچه‌ای را دور انگشت خود بپیچید و آن را با ناخن‌هایتان از بین ببرید.

شیشه پاک کن خانگی

ساخت پاک کننده در خانه آسان و سریع است و می توان از این پاک کننده ها هنگام تمیز کردن شیشه ها و آینه ها استفاده کرد. یکی از این پاک کننده ها را می توان با مخلوط کردن سرکه و الکل تهیه کرد.

تمیز کردن کف حمام

هنگام تمیز کردن زمین، از محلول 50/50 استفاده کنید که به نسبت مساوی سرکه و آب دارد. این به از بین بردن رشد باکتری ها و از بین بردن بوی سطح کمک می کند. توجه: از استفاده از سرکه بر روی سنگ مرمر، کف سنگی یا میزها خودداری کنید.

اگر به خدمات نظافت منزل و شستشوی سرویس های بهداشتی نیاز دارید به آچاره سر  بزنید.

ثبت سفارش تلفنی با شماره 1471 و وبسایت www.achareh.ir

  • محمد چراغی
  • ۰
  • ۰

لازم نیست برای شستشوی خانه، مدام در فروشگاه ها به دنبال شوینده مناسب باشید. اکنون ما چند شوینده شگفت‌انگیز سازگار با محیط زیست و کف شوی خانگی داریم که می‌توانید به راحتی آن‌ها را خودتان درست کنید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

اکنون می توانید محلول کف شوی خود را در منزل تهیه کنید و با کمی تمرین هر بار در تهیه آن استاد شوید.

1. اسکراب سنگین: این پاک کننده برای از بین بردن لکه های زنگ موجود در سینک های چینی یا روی زمین ایده آل است.

تمام چیزی که برای تهیه نیاز دارید:

لیمو - 1/2

بوراکس - 1/2 فنجان

روش استفاده: بعد از فرو بردن لیمو در بوراکس سطح آن را مالش دهید و آبکشی کنید.

 

2. پاک کننده چند منظوره: این پاک کننده را می توان برای چندین منظور از تمیز کردن زمین گرفته تا لوازم خانگی و پیشخوان آشپزخانه استفاده کرد.

تمام چیزی که برای تهیه نیاز دارید:

جوش شیرین - 4 قاشق چایخوری

آب گرم

روش استفاده: محلول آماده شده را روی یک اسفنج تمیز منتقل کنید و سپس سطحی را که می خواهید تمیز کنید پاک کنید.

 

3. تمیز کننده کف چوبی:

تمام چیزی که برای تهیه نیاز دارید:

سرکه سفید - 1/2 فنجان

روغن نباتی - 1 قاشق چایخوری

آب - 1 فنجان

روش مصرف: همه مواد را با هم مخلوط کرده و قبل از استفاده خوب تکان دهید. کف های چوبی را کمی مالش دهید و در صورت نیاز چند قطره اسانس اضافه کنید.

 

4. پاک کننده همه منظوره: این یکی دیگر از محلول های پاک کننده چند منظوره است که روشی عالی برای تمیز کردن کف، سنگ مرمر و سایر مناطقی است که لک گرفته اند.

تمام چیزی که برای تهیه نیاز دارید:

سرکه سفید - 1/2 فنجان

آب - 1/2 فنجان

جوش شیرین - 2 قاشق چایخوری

روش استفاده: آب و سرکه سفید را با هم ترکیب کنید. اگر لکه‌ها هنوز وجود دارند، نوشابه را از قبل در مقداری آب بیشتر بریزید و سپس خوب پاک کنید. مجدد با آب پاک کنید.

 

5. کف شوی ضد عفونی کننده: اگر به دنبال چیزی برای تمیز کردن حمام یا هر قسمت دیگری از خانه خود هستید که نیاز به تمیز کردن دارد، این کف شوی ضدعفونی کننده بسیار کاربرد دارد.

تمام چیزی که برای تهیه این نیاز دارید:

3 لیتر آب گرم

1/4 فنجان بوراکس

بوراکس و آب را در یک سطل ترکیب کنید و هم بزنید تا بوراکس مخلوط شود. در اینجا، بوراکس به عنوان یک ضدعفونی کننده فوق العاده عمل می کند که توانایی پاک کردن شدیدترین کثیفی ها را دارد. پس از تمیز کردن با این محلول، نیازی به شستشوی کف ها پس از شستشو نیست.

 

با کمک این پاک کننده های شگفت انگیز و آسان برای خانه، می توانید خانه ای تمیز و مرتب داشته باشید. ما در آچاره نظافتچی‌های حرفه‌ای خود را به گونه‌ای آموزش داده ایم که می توانند به خوبی از پس این کار برآیند.

  • محمد چراغی
  • ۰
  • ۰

 مهمترین بخش شب یلدا در کنار سایر تمهیدات و دکور و دعوت مهمان ها، تمیزی است. همانطور که به درستی گفته می شود پاکیزگی در کنار خداپرستی است. زمانی که در طولانی ترین شب سال، مهمان دعوت می کنید، باید پیش از آن از تمیز بودن منزل خود مطمئن بوده باشید. ضمن اینکه شما کارهای دیگری نیز دارید که باید انجام دهید:

بنابراین در اینجا 5 روش سریع برای نظافت فوری منزل  قبل از شب یلدا آورده شده است.

سیستماتیک باشید: اگر به فکر تمیز کردن هر گوشه خانه خود در زمان شب یلدا هستید، ممکن است وقت خود را تلف کنید. بهتر است با تمرکز بر تمیز کردن قسمت های اصلی خانه که به راحتی در چشم مردم قرار می گیرد، کار هوشمندانه ای انجام دهید. بنابراین با انجام این کار زمان زیادی را تلف نخواهید کرد و به سرعت خانه ای تمیز خواهید داشت.

 

اولویت بندی کنید: قبل از شروع شب یلدا، اشیایی مانند لوستر یا هر نوع مبلمان خانه خود را تقسیم کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک نیاز به تمیز کردن فوری دارد و این کار را انجام دهید. با استفاده از این تکنیک می توانید کار اصلی و مهم خود را بدون مواجه شدن با هیچ مانعی انجام دهید.

 

بدون تاخیر: هنگامی که قبل از شروع شب یلدا شروع به تمیز کردن خانه خود کردید، مراقب باشید که کارها را به تاخیر نیندازید. هیچ کاری را معلق نگذارید. اگر شروع کردید، مطمئن شوید که آن را نیز با همان قدرت و انرژی به پایان می رسانید. زیرا اگر کار را معلق بگذارید، دوباره باید توجه اضافی خود را به طور جداگانه به آن معطوف کنید. و این باعث اتلاف وقت شما می شود.

 

زمانبندی مشخص داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که برای هر کار زمان خاصی را تعیین می کنید، این به شما کمک می کند تا نسبت به کار خود مصمم تر شوید و به طور همزمان کار شما نیز تکمیل شود. پیروی از یک الگوی زمانی خاص بسیار جالب است و زمان زیادی را هدر نخواهید داد.

 

تمیز کردن آشپزخانه: بدون شک همه در زمان شب یلدا روی تمیز کردن خانه تمرکز می کنند، اما یکی از قسمت های خانه ما که تمیز کردن آن بسیار مهم است آشپزخانه است. زیرا مکانی است که سبک زندگی ما را کاملاً توصیف می کند و تأثیرگذارترین مکان بر مهمان میباشد.

 

اینها برخی از راه‌های بسیار ساده هستند که از طریق آنها می‌توانید به سرعت خانه خود را پیش از رسیدن شب یلدا تمیز کنید و با نظافت حرفه ای مدیریت زمان مناسبی داشته باشید .

  • محمد چراغی