تعمیرات و تاسیسات در محل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 مهمترین بخش شب یلدا در کنار سایر تمهیدات و دکور و دعوت مهمان ها، تمیزی است. همانطور که به درستی گفته می شود پاکیزگی در کنار خداپرستی است. زمانی که در طولانی ترین شب سال، مهمان دعوت می کنید، باید پیش از آن از تمیز بودن منزل خود مطمئن بوده باشید. ضمن اینکه شما کارهای دیگری نیز دارید که باید انجام دهید:

بنابراین در اینجا 5 روش سریع برای نظافت فوری منزل  قبل از شب یلدا آورده شده است.

سیستماتیک باشید: اگر به فکر تمیز کردن هر گوشه خانه خود در زمان شب یلدا هستید، ممکن است وقت خود را تلف کنید. بهتر است با تمرکز بر تمیز کردن قسمت های اصلی خانه که به راحتی در چشم مردم قرار می گیرد، کار هوشمندانه ای انجام دهید. بنابراین با انجام این کار زمان زیادی را تلف نخواهید کرد و به سرعت خانه ای تمیز خواهید داشت.

 

اولویت بندی کنید: قبل از شروع شب یلدا، اشیایی مانند لوستر یا هر نوع مبلمان خانه خود را تقسیم کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک نیاز به تمیز کردن فوری دارد و این کار را انجام دهید. با استفاده از این تکنیک می توانید کار اصلی و مهم خود را بدون مواجه شدن با هیچ مانعی انجام دهید.

 

بدون تاخیر: هنگامی که قبل از شروع شب یلدا شروع به تمیز کردن خانه خود کردید، مراقب باشید که کارها را به تاخیر نیندازید. هیچ کاری را معلق نگذارید. اگر شروع کردید، مطمئن شوید که آن را نیز با همان قدرت و انرژی به پایان می رسانید. زیرا اگر کار را معلق بگذارید، دوباره باید توجه اضافی خود را به طور جداگانه به آن معطوف کنید. و این باعث اتلاف وقت شما می شود.

 

زمانبندی مشخص داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که برای هر کار زمان خاصی را تعیین می کنید، این به شما کمک می کند تا نسبت به کار خود مصمم تر شوید و به طور همزمان کار شما نیز تکمیل شود. پیروی از یک الگوی زمانی خاص بسیار جالب است و زمان زیادی را هدر نخواهید داد.

 

تمیز کردن آشپزخانه: بدون شک همه در زمان شب یلدا روی تمیز کردن خانه تمرکز می کنند، اما یکی از قسمت های خانه ما که تمیز کردن آن بسیار مهم است آشپزخانه است. زیرا مکانی است که سبک زندگی ما را کاملاً توصیف می کند و تأثیرگذارترین مکان بر مهمان میباشد.

 

اینها برخی از راه‌های بسیار ساده هستند که از طریق آنها می‌توانید به سرعت خانه خود را پیش از رسیدن شب یلدا تمیز کنید و با نظافت حرفه ای مدیریت زمان مناسبی داشته باشید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی