تعمیرات و تاسیسات در محل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هیچ چیز بدتر از ورود به یک محلی نیست که نظافت را جدی نمی گیرد. آیا می توانید تصور کنید وارد یک کلینیک پزشکی یا رستورانی شوید که فرش لکه دار یا کف کثیف دارد؟ این احتمال وجود دارد که برگردید و بیرون بروید. فرش های تمیز نه تنها یک ضرورت بهداشتی برای بسیاری از مشاغل است، بلکه نشان دهنده توجه آن کسب و کار به تمیزی و بهداشت است.

به همین دلیل است که مشاغل در هر صنعتی به متخصصان روی می آورند. اما، اگر فکر می کنید که می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، سخت در اشتباه هستید. فرش های پرتردد باید به طور کامل و هرچند وقت یک بار تمیز شوند.

 

در ادامه 4 دلیل اصلی که چرا بهتر است به قالیشویی های حرفه ای اعتماد کنید آورده شده است:

از آسیب به فرش جلوگیری کنید

تجهیزات بخارشوی قابل حملی که شرکت های قالیشویی استفاده می کنند با آب پر می شوند. اگر در استفاده از بخارشوی متخصص نیستید، ابدا فرش ها را به تنهایی نشویید. این ممکن است باعث ماندگاری رطوبت و رشد کپک های مضر شود. کپک یک مسئله جدی است که می تواند بر سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان شما تأثیر بگذارد. با این خطرات نباید قمار کرد، بنابراین بهتر است این کار را به حرفه ای ها بسپارید.

 

حرکت در یک فضای کوچک

مانور دادن با تجهیزات تمیز کردن برای کسانی که اغلب از آن استفاده نمی کنند دشوار است. اگر کسب و کار شما دارای فضاهای کوچکی مانند اتاقک یا کمد است، ممکن است برای شما دشوار باشد که با ماشین آلات حرکت کنید. این می تواند منجر به تمیز کردن ناهموار فرش در سراسر ساختمان شود. متخصصان قالیشویی به خوبی آموزش دیده اند که چگونه در انواع مشاغل برای اطمینان از تمیزی کامل و یکنواخت کار شستشو را به نحو احسنت انجام دهند.

 

از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید

امکان اجاره تجهیزات نظافتی وجود دارد ولیکن این هزینه اضافی برای کسب و کار شما است. مدت زمانی را که برای یادگیری نحوه استفاده مؤثر از آن توسط تیم‌های شما طول می‌کشد را به آن اضافه کنید و هزینه‌ها به سرعت افزایش می‌یابد. شرکت‌های قالیشویی با دستگاه، تجهیزات خود را آورده و خدمه‌هایی را استخدام می‌کنند که در کار با آنها متخصص باشند.

 

روی کسب و کار خود تمرکز کنید

در پایان روز، اکثر صاحبان مشاغل آنقدر مشغول اداره یک شرکت هستند که نمی توانند برای کارهای تمیز کردن وقت پیدا کنند. برای شما مفیدتر و مقرون به صرفه تر است که روی کاری که بهترانجام می دهید تمرکز کنید و به جای آن به کارشناسان حرفه ای قالیشویی اجازه دهید روی کفپوش شما تمرکز کنند.

 

در  آچاره، متخصصان قالیشویی ما دقیقاً این کار را انجام می دهند. تیم متخصص ما با تجهیزات پرقدرت پشتیبانی می‌شود که گرد و غبار، کثیفی و باکتری‌ها را از روی فرش پاک کرده و عمر کفپوش شما را افزایش می‌دهد.

ما به تمام شرکت ها و سازمان ها در تهران و شهرهای بزرگ خدمات قالیشویی و نظافت منزل ارائه می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی