تعمیرات و تاسیسات در محل

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تمام نشدن کار نظافت

در حالی که هر تمیزکاری معمولاً گامی در جهت درست است، تکمیل نکردن کار نیز می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. برخی از کارها را می توان در مراحل کوچک انجام داد، مانند حذف آشفتگی، برخی دیگر باید در یک فرآیند شروع و تکمیل شوند. به عنوان مثال، هنگامی که لکه‌های روی فرش را پاک می‌کنید، باید کار را با  آبکشی کامل محلول تمیزکننده به پایان برسانید. باقی ماندن بقایای صابون در الیاف فرش باعث می شود فرش بیشتر کثیفی را جذب کند و بدتر به نظر برسد.

راه حل

قبل از اینکه نظافت منزل را شروع کنید هر یک از کارهای خانه را بیاموزید و زمان خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید تا بهترین نتایج را برای تلاش های خود به دست آورید.

نادیده گرفتن بوق های مزاحم

تقریباً هر دستگاه الکترونیکی هشدار و بوق منتشر می کند. برخی مفید هستند، بسیاری آزاردهنده هستند، برخی می توانند نادیده گرفته شوند و برخی حتی می توانند جان شما را نجات دهند. نادیده گرفتن بوق های آشکارسازهای دود و دی اکسید کربن که نیاز به تعویض باتری دارند می تواند یک خطای مرگبار باشد. خسارت حتی یک آتش سوزی کوچک آشپزخانه می تواند به هزاران دلار برسد و می تواند تهدید کننده زندگی باشد.

راه حل

باتری های سیستم های حفاظتی خانه را به طور مرتب تعویض کنید و با پیروی از دستورالعمل های سازنده، در صورت نیاز به روز رسانی کنید.

فراموش کردن نقاط پنهان

احتمالاً مدتی است که به سیستم تهویه هوای هود آشپزخانه یا خشک کن لباس خود فکر نکرده اید. این اسب های کار روزمره هر بار که از آنها استفاده می کنید رطوبت، پرز، بوی آشپزی و ذرات چربی را از بین می برند. آخرین باری که آنها را تمیز کردید کی بود؟ فراموش کردن این سیستم های مخفی می تواند منجر به آتش سوزی و آسیب های گسترده شود.

راه حل

برای برنامه ریزی تمیز کردن منظم، در تلفن یا تقویم خود یادداشت کنید.

تمرکز فقط روی کارهای داخل خانه

زمانی که شما مسئول نظافت داخلی و فضای باز هستید، همیشه کارهایی وجود دارد که باید انجام دهید. برخی چیزها مانند علف های هرز در چمنزار یا پاسیوهای بتنی گل آلود به سادگی ناخوشایند هستند. برخی دیگر، مانند ناودان های مسدود شده با برگ یا کاه کاج، این پتانسیل را دارند که به خانه شما آسیب وارد کنند و ارزش آن را کاهش دهند. سرریز ناودان ها منجر به مشکلات رطوبت، آسیب سقف و مشکلات آفات می شود.

راه حل

حداقل فصلی، بیرون از خانه قدم بزنید و فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. سپس آنها را انجام دهید یا کمکی استخدام کنید.

تمیز کردن مایکروویو با آب لیمو

وقتی صحبت از تمیز کردن با آب لیمو می شود، بحث بوی آن نیست، به اسید سیتریک مربوط می شود. آنزیم های موجود در اسید سیتریک چربی را از بین می برد و جایگزین سبزتری برای پاک کننده های صنعتی خریداری شده در فروشگاه می کنند.

هرچه پول کمتری برای نظافت خرج شود بهتر است. با استفاده از روش بخار و اسید سیتریک، کثیفی مایکروویو خیلی زود از بین می روند. و در نهایت بوی بد مایکروفر هم از بین می رود.

راه حل

آب لیمو یک روش غیر شیمیایی برای تمیز کردن چربی مایکروویو است شما می توانید از مایعات مانند سرکه یا صابون مخلوط با آب استفاده کنید تا مایکروویو خود را تمیز کنید.

پیش گیری بهتر از درمان است، مراقب مواد داغ داخل مایکروویو، مانند عصاره لیمو در کاسه باشید.

پیش از این که اجازه دهید دستگاه مایکروفر شما با بی توجهی بسیار کثیف شود به صورت مرتب آن را تمیز کنید.

زمانی که چیزهایی مثل پاپ کورن درست می کنید، که به سرعت سس را بر روی دیواره ها می پاشد فورا مایکروویو را تمیز کنید.

 

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • محمد چراغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی